catering dietetyczny
Dietetyk radzi

Dietetyk Radzi

Czy wiesz, że… odchudzanie i zdrowe nawyki żywieniowe są w zasięgu Twojej ręki?

Jeśli nie możesz lub nie chcesz korzystać z naszego cateringu mamy dla Ciebie kilka ZŁOTYCH RAD wprost od naszego dietetyka!

Wystarczy, że będziesz trzymał się naszego dekalogu, a na pewno w szybkim czasie zobaczysz efekty swoich starań!

1. Niech nie istnieje dla Ciebie „od jutra”. Już dziś, teraz, zaraz zacznij od usystematyzowania posiłków. Uwierz, że jesteś w stanie jeść 4-5 posiłków dziennie!

czytaj więcej

2. Warzywa to podstawa każdej diety – a im ich więcej, tym lepiej! Nawet zwykły pomidor do śniadania zdziała cuda dla Twojej sylwetki i kubków smakowych.

3. Pełnoziarniste – to jest to! Podczas zakupów, wybieraj produkty z pełnego przemiału (pieczywo żytnie i razowe), grube kasze, razowe makarony, ryż brązowy i pełnoziarniste płatki zbożowe.

4, Owoce są najlepsze w naturalnej formie, ale ze względu na sporą ilość cukru sięgaj po nie 2-3 razy dziennie.

5. Warto jeść produkty mleczne o umiarkowanej zawartości tłuszczu, bez sztucznych dodatków smakowych i polepszaczy. Świetnie się sprawdzą jako przekąskowy posiłek (np. jogurt naturalny na drugie śniadanie z owocem).

6. Jedz zdrowe tłuszcze – oleje roślinne i pełnotłuste ryby także powinny być obecne w Twojej codziennej diecie!

7. Uciekaj od wszelkich dodatków – sztucznych aromatów, konserwantów, polepszaczy smaków. Im prostszy skład i bardziej zrozumiały... tym Twój wybór będzie zdrowszy.

8. Unikaj w diecie cukru, słodyczy, słodkich i słonych przekąsek, produktów typu fast-food. Zawsze jednak możesz sięgnąć po zdrowe, domowej roboty słodycze raz na jakiś czas.

9. Pij wodę – co najmniej 1,5 litra dziennie. To ona ma zbawienny wpływ na nasz organizm!

czytaj więcej

10. Dbaj o umiarkowaną aktywność fizyczną – nawet pół godziny spaceru dziennie sprawi, że poczujesz się o niebo lepiej.